W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Żninie
 http://www.bip.gov.pl/

przetarg nieograniczony


Bydgoszcz: Świadczenie usługi ochrony i sprzątania obiektów Sądu Okręgowego i Rejonowego w Bydgoszczy oraz utrzymanie czystości terenów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 245153 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3253100, fax. 052 3228122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony i sprzątania obiektów Sądu Okręgowego i Rejonowego w Bydgoszczy oraz utrzymanie czystości terenów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony i sprzątania obiektów - Sąd Okręgowy - budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64a - Sąd Rejonowy - budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 4, ul. Toruńska 64a ul. Grudziądzka 45, ul. Nowy Rynek 10, ul. Grunwaldzka 30. - Prokuratura Rejonowa - obiekt przy ul. Nowy Rynek 10 oraz obsługa szatni i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.24.10.00-7, 90.91.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18.0000. zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zmianami. - posiadają ważną decyzję Prezydenta Miasta Bydgoszczy na odbiór odpadów lub promesę (przyrzeczenie) podmiotu posiadającego stosowne zezwolenia i decyzje ( a w przypadku wyboru oferty Wykonawca winien zawrzeć umowę z konkretnym podmiotem, którą należy przedstawić przed podpisaniem umowy na świadczenie usług), lub z podmiotem gospodarczym posiadającym zezwolenie na świadczenie podobnych usług dysponującym ww. dokumentami 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - posiadają ważny certyfikat ISO 9001:200 w zakresie usług ochrony oraz usług porządkowo-czystościowych - posiadają doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali (wykonują) minimum 4 usługi będące przedmiotem zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa w zarządzie jednostek Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA na łączną kwotę 1.500.000 zł, w tym co najmniej jedna wspólna dla obu rodzajów usług. - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe a) posiadają aktualną licencje pracownika ochrony fizycznej w tym co najmniej jeden pracownik z licencją II stopnia na każdym obiekcie - dotyczy usługi ochrony b) co najmniej połowa osób uczestnicząca w wykonywaniu niniejszego zamówienia musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone a pozostali zostali objęci postępowaniem sprawdzającym w tym celu w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych - dotyczy usługi ochrony i usługi sprzątania c) posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez właściwego pełnomocnika ochrony zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych- dotyczy usługi ochrony i usługi sprzątania. d) osoby pełniące nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego posiadają certyfikaty akredytowane przez międzynarodową lub ogólnopolską organizację zrzeszającą producentów, dystrybutorów i wykonawców usług z branży utrzymania czystości e) osoby pełniące funkcję nadzoru legitymują się doświadczeniem w zakresie kierowania zespołami ludzkimi w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia na obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA- dotyczy usługi ochrony i sprzątania 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 750.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego i załączonych do oferty Wykonawcy.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: a) koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). - stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - - aktualnej licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia (dotyczy usługi ochrony) - poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo oświadczenia, że zostali objęci postępowaniem sprawdzającym w tym celu w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych (dotyczy usługi ochrony i sprzątania) - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez właściwego pełnomocnika ochrony zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (dotyczy usługi ochrony i sprzątania) - kopia certyfikatu akredytowanego przez międzynarodową lub ogólnopolską organizację zrzeszającą producentów, dystrybutorów i wykonawców usług z branży utrzymania czystości (dotyczy usługi sprzątania) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne umieścił w ofercie stosowne oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 , w związku z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, według wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2 85-128 Bydgoszcz Oddział Inwestycji i Remontów Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest odpłatna. Koszt SIWZ wynosi 17,60 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2 85-128 Bydgoszcz Sekretariat Sądu Okręgowego pokój nr 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).


ZATWIERDZAM


DYREKTOR
SĄDU OKRĘGOWEGO w BYDGOSZCZY
mgr Henryk Tucholski


Powiadom znajomego